SaraIdaSofia! -

Lördag!

Nu har jag nyss kommit ur duschen och är redo för vad allt denna lördag har att bjuda på!
Imorse vaknade jag återigen ganska tidigt. sådär strax innan 9! Inte okej!!
Men å andra sidan så hann jag se en film på morgonen och bara mysa =) "All about Steve" Ganska rolig film sådär lagomt =)
Nu väntar jag på att älsklingen ska göra sig klar så vi kan hitta på något kul =) Har inte tänkt ha en dålig lördag också!! Humöret är då betydligt bättre än det var igår =P haha! Igår var en riktigt jobbig dag. Jag var arg men inte på något speciellt... Å då när älsk frågade varför jag var arg så blev jag bara mer arg när jag inte kunde säga varför! kepigt värre...
Å imorse när älsklingen kom hem från jobbet så blev jag väckt av två hundar som ville kramas och kliva på mej, så jag klev upp och gick och drack vatten och konstaterade att jag fortfarande var på samma dåliga humör så Alex föreslog att jag skulle sova ett tag till för att sen förhoppningsvis vakna på rätt sida =P haha!
Å de gjorde jag ju! Himla bra!!

Nu ska jag blåsa håret och fixa mej!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0