SaraIdaSofia! -

Onsdag!

Tjollahopp!!
Kan ju meddela att de är inte alltid underbart att ha hund.. Våran käre Tempo har just spytt upp all mat som han just innan var tvungen att hets äta.. Pang sa det bara och sedan kommde allt upp igen. Skål för de!! Inte kul..
Å något mer tråkigt var att han spydde över Alex kläder. Men då kanske karln lär sig att inte slänga kläderna på golvet =P haha!!
Lite kul!!

Jobbet idag gick bara bra, lite långrandigt att de inte fanns så mycket att göra men men så kan de gå!
Trodde faktiskt på allvar att jag skulle vara ledig imorrn men så blev de ju inte.. Men de är ju bra att jobba tror jag!
Nu ska jag ta och se på tv och invänta min man!
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0