SaraIdaSofia! -

Sådäja!

Nu är jag nyss hemkommen efter en prommis med dogsen och nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra idag!!
Funderar på att vara duktig och baka bullar så min man bli lycklig när han kommer hem, för han älskar nämligen mina bullar :D

Men jag skulle också behöva städa, är så sjukt less på allt grus som kommer in.. seriöst så får man dammsuga typ varje dag... Å hundarna drar ju in det över hela lägenheten, jag och alex kan iaf hålla gruset i hallen =P haha!!
Sen så har Tempo börjat lossa så sjukt mycket hår.. vet inte om det är vinterpälsen som ska av eller om vi borde byta foder.. Jag har tänkt avvakta och köpa fiskleverolja åt han så får vi se om det blir bättre.. För att byta foder med en hund som tempo är inte så lätt.. Vi har prövart ALLT och det foder vi har nu är det enda han äter.. Men men vi får se hur vi gör!!

Näe nu ska jag ta en prommis ner på coopra och inhandla saker så jag kan meka ihop en bulldeg!
Hoppas ni har en bra dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0