SaraIdaSofia! -

Sick!

Godmorgon!!

Idag blev en relativt tidig morgon, min kära man väckte mej klockan halv 9! haha.. jag trodde han var sjuk eller nått =P Hursomhelst, nu är vi uppe iaf!!
Idag är det söndag och idag kommer det en snubbe och kollar på våran lägenhet och sedan ska jag åka och se på min mans match som börjar tre!
Sen däremellan hoppas jag hinna njuta lite av det underbara vädret!! Helt sjukt underbart när det kan vara såhär fint väder såhär länge! Hoppas de håller i sig så ALL snö försvinner! japp!! Det skulle ju inte vara dumt!
Våren är här och det är så himla bra!!

Förövrigt kan jag meddela att magen växer hela tiden och det blir mer och mer livat därinne =) Himla mysigt faktiskt!
Dock så fortsätter jag vakna någongång mellan 03.00-05.00 på nätterna av okänd anledning. Sen ligger jag vaken minst 30 min innan jag lyckas somna om. När man är ledig så går de ju bra att somna om men när man ska upp 5 och vaknar 4 så hinner man ej somna om! Mindre kul!!
Men jag antar att det är endel av charmen med att vara gravid =P
Näe nu ska vi ta och få i oss nå frulle! Hoppas ni haft en bra helg!
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0