SaraIdaSofia! -

Söndag!

Hallå!!
Imorse vaknade jag halv 6 och var klarvaken!! Inte skoj, men egfter många om och men kunde jag somna om och vaknade 8 istället!! Tjoho!!
Då blev det att plocka undan lite i lägenheten och sen vid 10 så åkte jag och kika på älsklingen som spelade match! Kul Kul.. Vinst med 7-0 blev de också =)
Nu är jag hemma och har just haft en tjej som vart och kollat på våran fina lägenhet.. Hon gillade den skarpt och det blir nog så att hon tar den skulle jag tro.. VIlket betyder att sista maj flyttar vi =)
Not bad!!

Imorgon är jag ledig och jag hoppas innerligt att detta fina väder håller i sig, får gärna också bli lite varmare i luften. Det skulle ju ej vara dåligt!
Nu ska jag gå å ta mej nå lunch och sen får vi se vad kvällen har att bjuda på!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0