SaraIdaSofia! -

Söndag!

Nu har vi nyss kommit från min mor och far där vi ätit lunch och nu är vi i Obbola på visit! Dock ingen hemma för tillfället men men :P haha!
På ett tag ska vi väl bege oss hemmåt och ta tag i lite skit som måste göras.. Typ rensa ut allt som ska slängas, det är ju bäst att sätta igång med det medans jag fortfarande har ork så att när vi ska flytta så blir det enkelt!! (eller enklare)
Jag ser då inte fram emot att ta tag i allt men de måste helt enkelt göras.. Vårat förråd är överfullt och två stora garderober har blivit avlastningsplats.. Där har vi lagt in allt som vi inte vet vad vi ska göra av... Så dom är hemskt o organiserade och innehåller nog enhel del skrot :P haha! Men men så kan det gå!! Vi får ju skylla oss själva :P

En sak som jag kom i underfund med idag är att man inte ska ha kalle på toan.. Min man har nu suttit på toa i snart 30 min och läst kalle!!! Inte okej.. Nu måste vi åka! PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0