SaraIdaSofia! -

Torsdag!

Godmorgon!!
Idag är jag ledig igen. Himla trevligt!! Dock att jag är vaken nu är ett under.. Igår såg jag en film som slutade ganska sent.. "one way" Helt okej film faktiskt!!

Så därför ska jag strax gå och lägga mej igen, har bara vart vaken och hållit älsklingen frukostsällskap innan han ska bege sig på nästa jobb!! duktig som han är!!!
Nu blir det vakna med the voice webbradio och sängen! Inte alls fel att bara ligga och pysa på!! Somnar man så somnar man lixom =) haha! det gillas!

Håret blev iaf kanon!! Är riktigt nöjd.. Jag var lite orolig där ett tag men nu är jag sjukaste nöjd!! Ångrar inte att Emma lurade med mej ;P
Näe hoppas ni sovit gott!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0