SaraIdaSofia! -

vad hände!?

Idag fick jag sluta klockan 1! Så då tog jag mitt pick och pack och for hem och givetvis var planen nr 1 att njuta av det underbara vädret. Jag la mej i sängen och kände lugnet och vips så vaknade jag nu!?!? halv 5!! Vad hände där då?
Inte okej. Så nu är dagen slut och jag har inte gjort annat än sovit som en björn!
Vet inte riktigt vad det ärä med mej idag. Har inte varit på topp alls.. Började dagen med världens illamående som sen valt att hålla i sig hela dagen å även nu!! Sjukt jobbigt!
HOppas bara inte att detta är något som kommit för att stanna utan att det är bara idag!
Jaja nu ska jag gå och plocka undan liite skit och sen kommer älsklingen hem och då blir det middag och sedan blir det krig!! Barcelona spelar ikväll och det är desperata husfruar! Ohno!!

who's gonna win? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0