SaraIdaSofia! -

Vilket väder!!!

Shit vilket väder alltså!! Så himla mys med vår säger jag bara!! Hoppas bara att det håller i sig ett tag så all snö försvinner =)
Jag och Sandra åkte upp på omberget där hundarna fick busa medans vi satt och snackade skit och bara njöt av vårsolen och sedan åkte vi hem till moi där vi fortsatte vårat talk! Himla trevligt!!
Nu ska jag dock ta tag i något tråkigt.. Måste städa och tvätta.. Känns väl inte så överpeppande men bara att gilla läget!!
Inget jobb imorrn heller så eventuellt hinner jag njuta av solen imorrn också innan jag ska iväg och bli fin i håret! (förhoppningsvis) ;)

Näe nu är dte bäst jag sätter igång så de blir gjort innan älsklingen kommer hem från jobbet!
Hoppas ni haft en bra dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0