SaraIdaSofia! -

+ 1 dag

Blev återigen besviken när jag vaknade och insåg att det fortfarande var huur lugnt som helst i maggen =P men men så kan de gå!

Älsklingen kom nyss hem och väckte mej, lite senare än vanligt men han var ut till min mor och far imorse med en tidning och fick vänta på min mami som skulle göra sej i ordning för jobbet å åka med Alex in till holmsund så hon slapp cykla i regnet :) Så jag fick "sovmorgon" haha!!

Nu sitter jag här och kikar runt lite och vi ska strax göra frulle och bädda ner oss i soffan framför vakna med the voice. Vi skulle egentligen bege oss upp till stan och lämna in alex bok till VK men min papi tog med sej den så de slapp vi :)
Så nu har vi inga planer, regnet gör ju så att risken att de blir en innedag är stor :P
Kanske rent utav en bullbakardag !? Hade ju tänkt baka bulla för någon dag sen men de blev ju aldrig av, så idag kanske man skulle passa på!
Hur som haver!
Ha en bra dag!! PussÅkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0