SaraIdaSofia! -

2010-08-02

Så var Augusti här och snart är sommaren slut!?! shit vad tiden går fort ibland..
Idag ska vi göra ärenden hela dagen lång! Inte lika kul men men så kan de gå!
Nu blir de först och främst att åka på apoteket och sen en sväng förbi vårdcentralen, sen ska vi vidare upp till stan och gå på kära arbetsförmedlingen..
Så roligt ska vi ha!
Har även ringt våran hyresvärd idag eftersom jag inte kan låsa upp eller låsa dörren, ibland måste till och med Alexander väcka mej när han ska åka och jobba så att vi får hjälpas åt att låsa upp dörren.. Inte så kul.. Men dom skulle komma och kika på det idag! Så förhoppningsvis blir de bättre!!
Sen har jag försökt ringa vetrinären idag hela dagen, men bara upptaget och sen när jag väl fick komma fram så var telefontiden slut! tror ni man blir nå irriterad då!? Japp de blir man kan jag meddela.. Men men så kan det gå!
Får väl pröva imorgon igen! Det är ju inte så brådksande.. Ska ju bara boka tid för tempo så han kan få en kemisk kastrering! Vill pröva de först för att se hur han blir så man inte tar bollarna på en gång och sen blir han jätte skygg och tillbaka dragen!! så därför åker ett chip in i honom.. Ska bli spännande!

ha en bra dag! Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0