SaraIdaSofia! -

2010-08-05

Imorse hade vi planerat att vara duktiga och stiga upp sisådär vid 9 tiden, men av okänd anledning så stängde jag av alarmet och vaknade först 12 :p haha! Men men så kan de gå!!
När vi väl tog oss upp begav vi oss till stan för älsklingen skulle lämna igen något fiskespö som han inhandlat och sen åter till holmsund och cykelhandlaren för att köpa ett annat spö =P
Vi har också vart förbi Obbola en sväng där det var full rulle.. Vi målade vårat vardagsrums bord ett varv till och nu är de klart =) himla fint blev de iaf!! Så imorgon blir det att konka hem det!!
Ikväll kikade vickan förbi och sa hej och det var himla trevligt, den damen bor ju på holmön nu så jag har inte sett männskan på 2 månader! Så de blidde lite skitsnack och jag fick även berättat för mej vilka dagar jag fick klämma ut ungen =P haha!! Kan ju säga att det var många dagar som inte passade fröken ;) Men men ska göra mitt bästa ;D

Imorgon ska vi bege oss till Alex farmor och farfar och säga hej och sen ska vi även åka och hämta ut en bilbarnstol :)
Kommer bli kanoners!! Sen måste jag också bege mig in på arbetsförmedlingen.. Hatar det stället.. Alltid kaos och en sju helvetes väntetid..
Sen ska jag även ge det ett försök att ringa vetrinären och höra om Tempos kastrering, men sist ja skulle ringa gick det åt fanders, ringde som en idiot under hela "telefontiden" men de var bara upptaget.. Å när jag väl kom fram så hade telefontiden tagit slut och jag var välkommen att försöka imorgon!! Suck.. Men imorrn kanske jag har lite mer tur :D
Nu ska jag krypa isäng, för när hjärtat kommer hem från jobbet så är det bara att kliva upp ;D
Sovgott! PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0