SaraIdaSofia! -

2010-08-08

Godmorgon!!

Igår var en himla trevlig kväll, först blev de grillning sen blev de att kika på tv och snacka skit!! Killarna spelade även lite fotboll medans vi tjejor gjorde de vi gör bäst! Snacka skit :P
Sen på kvällen fick vi för oss att åka och fiska!? Dock såg man verkligen inget alls så vi sket i det hela och åkte hem =P Men jag hade en himla trevlig kväll!! Perfekt att de blev en lugn kväll då jag inte kan påstå att jag har ork för något mer!!

Nu är vi nyvakna och ska strax åka och hälsa på min farmor och farfar och sedan vidare en sväng förbi Alex farmor och farfar! Himla trevligt!! Sen i eftermiddag ska vi se Obbola spela match!! Så ser våran söndag ut!! Söndagar är en bra "hälsapådag" om jag får säga de själv =)
Imorgon väntar ännu en ny vecka och för varje dag som går så kommer dagen D bara närmare och närmare!! Börjar bli lite nervös men de ska nog gå vägen!
Btw, så har vi nu inhandlat en bilbarnstol.. Blev en Brio!! Himla fin. Svart med rött tyg =) haha! Å en sån här enkel sak som man bara klickar lös och tar med sig från bilen och så sitter "basenheten" alltid fast i bilen!! Så nu är vi helt redo för att våran prinsessa ska komma!! Känns skönt att allt är gjort!

Nu ska jag gå ut med dogsen innan vi ska åka!
Hoppas ni haft en bra helg! PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0