SaraIdaSofia! -

2010-08-09

Hallå!
Shit vilket skitväder, jag vet att jag bad om kyla men jag menade inte att sommaren skulle försvinna :P haha!!
Nu kan de gärna få vara fint väder augusti ut iaf!! Saknar sommaren.. Har ju knappast varit många soltimmar denna sommar!? Men jag laddar för nästa sommar ;D
Nu har vi nyss svalt middagen och inväntar nu min farmor och farfar som skulle komma förbi på en koppkaffe och kanske någon bulle!! himla trevligt!!
Annars blir de en lugn kväll!! Är riktigt trött idag faktiskt! Så när farmor och farfar åker hem så tror jag att det blir soffläge till 100% och förhoppningsvis finns det något vettigt att kika på tv!
Skulle ju inte vara dumt :P
Nu ska jag he igång kaffebryggaren och ta fram lite fika! Ha en bra måndag!
PussPuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu måste du ta och lägga upp en magbild så vi får se hur den växer =)

2010-08-09 @ 20:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0