SaraIdaSofia! -

2010-08-15

Idag blev inte riktigt som vi tänkt oss, vi skulle kliva upp med tuppen sisådär vid halv 9-9 tiden och bege oss till sävar för att hälsa på och sen hem och se match.. Men så blev inte fallet... 2 vaknade vi imorse och tjejernas match började 3 så älsklingen begav sig till sävar själv medans jag gjorde mej i ordning och åkte ner på tjejernas match! Som förövrigt slutade med seger med 4-1 :) Himla bra match!! Längtar såå tills jag får vara med =)

Nu har jag nyss fått något ryck.. Känner mej som ett riktigt energiknippe idag.. Har städat hela lägenheten och nu bakar jag bullar!! haha Himla efektiv :)
Medans bulldegen jäser så hänger jag lite tvätt och skurar golven ett varv till :) Längesen jag kände mej såhär pigg och energifylld :P
Bäst att fortsätta med all nytta innan jag dör av!
Imorgon är de en ny vecka och ännu ett steg närmare dagen d som kan vara närsomhelst nu :)
Imorgon ska jag även få bli fin i håret :) wihooo!!
Hoppas ni haft en bra helg! PussPUss


Kommentarer
Postat av: mia

Hej! Jag är också gravid men i vecka 38 och jag skulle önska att jag kunde få harta av din energi!! Jag gör inprincip inget annat än att ligga på soffan och slummra!



Lycka till när förlossningen väl sätter igång!

2010-08-15 @ 19:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0