SaraIdaSofia! -

2010-08-17

Tjollahopp!!

Igår blev en tidig kväll, somnade sådär vid 11 och vaknade nyss pigg och utvilad :) Himla skönt. Dock har jag börjat vakna nattetid och känna samma känsla, pigg och utvilad. 3 på morgonen!? Inte troligt, men som tur är så lyckas jag alltis somna om tillslut! =P

Idag har vi inga större planer, skulle tro att det blir något fridfullt ute i det fina vädret iaf :) Kan nog bli en kanon dag!!! Dock har det börjat bli lite sådär "höstkyligt" är bara 10 grader ute just nu. Huvva :P Men förhoppningsvis blri det varmare senare fram mot dagen! Så blir det nog sol och bad :)
Har som inte badat så mycket i sommar så jag känner att det är som dags att ta tag i det och få upp statistiken lite :)

Förövrigt, ingen bebis än!! Men men jag försöker tänka att hon kommer när hon kommer men jag vill att det ska vara NU!! Blir ju smått galen av denna väntan! Å att vänta är inte min starka sida. I vanliga fall när jag vill ha något så brukar jag göra allt för att de ska bli så på en gång. Men nu har jag fått vänta på hon i 9 månader. Hur länge är inte det!? Har jag inte fått vänta nog snart!? Jo de tyck jag minsann.
Sen kan jag dock säga att hur mysigt är det inte att vakna av att älsklingen ligger och pratar vett med hon i magen och säger att nu är de dags att komma ut..!? huuur mysigt som helst.. Men de hade vart mycket mysigare att vakna av att älsklingen ligger berdvid mej med våran dotter och pratar vett med hon:P haha!!
Jaja.. Återstår väl bara att vänta!! =(
men som man säger:

"Den som väntar på något gott, väntar aldrig förlänge"

Jag kan sträcka mej till nästa måndag, sen får du bakse mej vara ute.. Okej!? Det är våran överenskommelse.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0