SaraIdaSofia! -

2010-08-18

Godmorgon!!

Vecka 40 - Check!!!
Nu får du hemskt gärna komma ut min lilla prinsessa :)
Vi håller på att längta ihjäl oss förstår du!! ♥
Komsikomsi!!!



Vad gör jag vaken nu!? jodå jag har nämligen hållit min man sällskap när han jobbade =)
Så vi klev upp sisådär vid 4 imorse!  
Himla snällt av mej måste jag erkänna.
Men jag är en snäll person, så vad är de för sak? :)
Nu har vi just svalt frullen och nu ska älsklingen gå ut och gå med dogsen
och jag ska åka ut till min söte mor och far med en tidning och hoppas på
att jag får en kopp kaffe som tack för besväret!! (återigen är jag en snäll person)
Egoooboooost!!! =D
Sen blir de nog en powernap ett tag innan jag gör något mer avancerat för dagen!! 

Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0