SaraIdaSofia! -

2010-08-20

Hallådär!!

Ultraljudet idag gick himla bra :) Bättre än förväntan faktiskt :P Våran lilla tjej låg med huvudet neråt och hade fixerat sig inatt tydligen :) HImla bra!! För igår när vi var hos barnmorskan var hon inte fixerad :) Så nu behöver jag inte åka ambulans in om vattnet går och inte heller oroa mej för kjejsarsnitt :) Två flugor i en smäll :) Kändes iaf himla skönt att allt var som de skulle och att hon faktiskt fixerat sig också. Dock så känner jag inte den här "nya världen" som sägs bli när hon fixerar sig. Tycker fortfarande att det är tryck på lungorna och att de rymms lite mat i magen, men men de är väl olika som allt annat!!

Hon hade också växt endel!! Sen fick vi det bekräftat igen att det var en liten tös inne i min mage :) Riktigt mysigt!!
Nu är de bara att vänta och se när hon känner för att kika ut :) Hoppas de är snart, våran överenskommelse är ju innan måndag. Hoppas hon följer den :p
Näe nu ska jag ta och sätta igång en tvätt och göra lite nytta!
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0