SaraIdaSofia! -

2010-08-23

Godmorgon!!

Inte höll hon vårat avtal inte!! Ajjabajja!!
Stilla lugnt i magen och de är ju himla synd!!
Inte ett tecken har jag haft, så idag blir det ingen bäbis inte!
Men imorgon är ju dagen D egentligen,
så hon kanske väntar till då och vill vara duktig och
komma den dag hon faktiskt är beräknad att komma?! :) Haha!!
Kommer nog sluta med att jag går över en sjujäkla massa dagar,
bara för att jag hoppats att hon ska komma så himla mycket!
Men men så kan de gå!! Nu ska jag och min söta
älskling äta frulle och sen får vi se vad denna fina måndag
bjuder på!! Ha en bra start på denna vecka!
PussåKram!


Kommentarer
Postat av: Tessan och simon

Finns kaffe i axelsson residenten =)

2010-08-23 @ 09:11:54
Postat av: Rebecca

Åh typiskt! Vi fortsätter hålla tummarna här på obbola sidan då :P

2010-08-23 @ 14:41:01
URL: http://annarebeccapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0