SaraIdaSofia! -

2010-08-24

Fortfarande ingen framgång för lillan!!
Hon svek våran överenskommelse big time. Men men. Imorgon har jag gått en dag över och några dagar hit eller dit spelar väl inte sådär gräsligt stor roll egentligen. I jämförelse med 9 månader så är ju det ingenting! Men kom tillbaka om sisådär 10 dagar så är jag väl så spyless att jag vet inte vad! :P
Men för varje dag som går så kommer vi en dag närmare våran guldklimp :)

Ikväll har vi haft besök av Alex farmor och farfar och Mats. Himla trevligt!! Blev fika och lite skitsnack och sedan tog vi alla en vända förbi min farmor och farfar och sa hallå!
Himla trevligt om jag får säga de själv =)

Nu hade vi tänkt mysa ner oss i sängen och kika på tv och bara känna lugnet =) Inte alls dumt!
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0