SaraIdaSofia! -

2010-08-31

Hallå där!!

Idag har vi vart i stan och handlat och sedan åkte jag förbi Terhi och söta Nellie på kaffe och lite skitsnack!
Nu är vi hemma och älsklingen har slummrat till i soffan och jag har just skickat iväg en framkallning på lite bilder på allt mellan himmel och jord =) himla bra!! Måste ju fylla ut lite ramar och våra fotoalbum ;D

Nu ska jag strax åka över till Obbola och hälsa på Rebecca och förhoppningsvis få mej en kopp kaffe till =)
Kaffe är bra grejor =) Trevligt värre!!

Förövrigt fick jag bekräftat idag att förlossningen flyttar imorgon!? Dock vet jag inte vart, men tipset jag fick var att åka till akuten och gå in den vägen och så får dom visa mej vars jag ska ta vägen riktigt! För tydligen så är det en bit att gå om man ska gå via "huvudentren" och sen är de väl inte så himla roligt att promenera genom hela sjukan med värkar!?. Dessutom så stänger dom dörrarna till huvudentren vid 22 å jag har hört att förlossningen startar till 90% på nattetid.
Tycker dock att det är skitdåligt att jag inte fått denna information av min kära barnmorska. Snopen hade jag blivit om jag åkt till vanliga förlossningen och inte kunnat gå in där för att dom ska riva hela alltihopa.. å då börjar klura och lista ut vars vi ska ta vägen. Då hade jag nog fått panik..
Men akuten får det bli.. När hon nu väljer att kika ut dvs :P

Nu ska jag börja göra mej i ordning och sen bege mej till Obbola.
Ha en trevlig kväll! Pussåkram!


Kommentarer
Postat av: sandra

varför har hon inte sagt det för? Det sa min barnmorska åt mig på första besöket hos henne.

Hon skryter alltid om hur fint o trevligt det kommer att vara där.. du har tur du säger hon alltid :P SÅ ida du har också tur! =) haha

2010-09-01 @ 08:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0