SaraIdaSofia! -

+ 5 dagar!!

Dagarna bara stiger och snart har jag gått en vecka över.
Hur kul är de!?
Jag hade planerat att vi skulle ha våran dotter nu!? Men icket!
Åhh nu är jag så less så less.. Får inte ens sova på nätterna. Vaknar direkt jag rör mej en aning av att det hugger till i min rygg och mitt bäckene. KUL!? nee. jag har så ont att jag vet inte vars jag ska ta vägen!! Jävla skit!! Att gå ner till bilen är en pärs!! Å de är inte så värst långt!! bowlingen igår var ju en himla dålig ide, för jag verkar bara fått mer ont i min arma kropp!!
Kom ut nu för gudsskull!!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen är det fotboll som gäller :) Hoppas på seger!
Ha en bra söndag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0