SaraIdaSofia! -

50 minuter!!

Tjejernas match slutade med ännu en seger med 5-1 :)
Himlarns så bra ni är =)
Längtar så tills jag får börja träna med dom igen!! Har ju som missat hela säsongen i år! 
Ska bli kul att få komma ner på plan och vara lite mer delaktig än att bära flaskor och sitta och titta på! =P
Även om de säkert kommer ta sin tid att komma igen så är jag sjukligt peppad!!
Det ser ju riktigt ljust ut för div 3 nästa år :D

Nu är det också bara 50 minuter kvar tills det är dagen D!!! 9 månaders väntan ska egentligen vara över imorgon, men de är huur lugnt som helst i min mage!! Så de känns inte riktigt som att det kommer vara så, utan de kommer nog sluta med några dagars övergång =P
Men jag har hört att det bara säger pang när värkarna sätter igång. Så jag lever fortfarande på hoppet om att jag ska vakna inatt utav värkar!
Men de känns inte som inatt är dday! Men "you never know"!!
Hade ju vart helt jävla underbart om hon i magen kunde vara punktlig och komma inatt så som de är tänkt :)
Sen har jag hört rykten om att det föds många barn när de är fullmåne, å inatt är de fullmåne för hela slanten :)
Jag hoppas verkligen att jag vaknar av smärta inatt!! Peppar Peppar!!
Sen kan jag också meddela att vi just dragit en antennkabel från vardagsrummet till sovrummet, så nu har vi kanaler i sovrummet också :) Blev ju himla galant måste jag erkänna!
Näe nu ska jag krypa isäng och kika på tv!
Sovgott gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0