SaraIdaSofia! -

FK!

Btw! Idag när jag satt så snällt och väntade på min tur på försäkringskassan så kommer det in en helt vanlig man i kanske 45 års åldern, tar en kölapp och kollar upp på dåvarande nummer, jag ser att han ser väldigt besvärad ut
(men vem gör inte det som måste sitta en evighet och vänta?)
hur som helst, han sätter sig ner i ca: 3 minuter och sedan ställer han sig upp och går fram till en "handläggare" och frågar om han kan få hjälp, kvinnan svarar artigt att han måste sitta ner och vänta på sin tur och att dom går efter ett kösystem. Han blir då grinig och säger att de går ganska fort (men bara ganska) kvinnan ber honom då sätta sej ner igen för hon har en person som hon redan håller på att hjälpa och är upptagen å han måste helt enkelt vänta som alla andra!. Han blir då svinsur och står å gormar och svär och beklagar sej hur jobbigt det är att måsta vänta!? När kvinnan sedan kommer för att ropa upp nästa nummer, som egentligen äntligen var mitt nummer så säger han att hon ska snabbhjälpa honom. å blir nästan lite otrevlig. Å givetvis får han hjälp och jag får sitta och vänta ännu längre.
Vuxna människor utan vett! Så himla tragiskt!!
Vilken jubelidiot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0