SaraIdaSofia! -

Gokväll!!

Nu är klockan strax 10 men jag känner mej ganska trötter så jag hade planerat att göra en tidig kväll och krypa isäng typ nu! Alex har redan lagt sig så jag sitter ensammen vaken och nördar mej vid datorn!
Rätt skönt ändå!! ;D Ska ju dock upp tidigt imorrn =P Alex lär ju väcka mej när han kommer hem
från jobbet sådär strax efter 7!
Sen vid halv 11 så bär det av in till MVC för ultraljud :)
Ska bli så mys att få se våran prinsessa igen, var ju ett tag sen sist :)
Sen hoppas jag också att hon inte ligger med lillrumpan neråt! Skulle ju vara smidigast om hon låg rätt på en gång dårå :) Men de återstår ju att se imorgon!! Håll tummarna!!
Hur som haver, ikväll har vart en lugn kväll, var förbi Obbola och hälsade på ett tag och snackade lite skit medans Alex donade i någon bil!
Sen har vi bara vart hemma och slappat och kikat på tv och myst i soffan :) Inte fel!
Nu Kallar sängen på mej!
Sovgott!! Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0