SaraIdaSofia! -

Lördag!!

Idag har vi vart och sett fotboll och bara tagit de lugnt, åkte upp en sväng på maxi och köpte lite lördagsgodis :) Inte dumt :)
Nu är vi hemma och myser framför tvn! Jag funderar på att gå ut på en "powerwalk" så att ungen våran kommer ut snart :P haha måste försöka sätta lite fart på de hela lixom =)
Annars blir det bara allmänt mys ikväll, blir nog ett kvällsdopp med grillning lite senare om jag tror rätt :) Vi har då fixat körven och marshmallows :) Underbart!!
Imorgon är de söndag och då ska vi se mitt kära lag spela match mot marys home, vilket borde resultera i seger, så jag hoppas jag har rätt ;) Sen blir det att åka upp till Alex farmor och farfar på en visit :) En perfekt Söndag helt enkelt :)
Näe nu ska jag bädda ner mej med min man och känna lugnet!
Hoppas ni har en bra lördag! Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer bilder på magen? :)

2010-08-15 @ 01:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0