SaraIdaSofia! -

Lördag!!

Godmorgon!!
Nyvaken är jag och älsklingen har somnat i soffan, jag funderar på att sätta igång en tvätt så jag får undan lite skitkläder =P Idag har vi inga planer alls, jag var lite sugen på bio. Men jag misstänker att när jag väl är på bio kommer jag ångra mig, kommer garanterat sitta obekvämt och ha ont i ryggen och måsta smita ut från bion och gå på toa mitt i allt :p haha! Men men så kan de gå! Kanske att det blir bio ändå!?

Idag hade vi tänkt åka ut till sävar, men de vart så dåligt väder. Jag hade hoppats på ännu en varm sommardag med strålande sol, men ack!! Istället regnar det.. vad är det för stil!?
Hur som haver, ännu en natt utan att något startat.. Dock har jag legat vaken hela natten med "mensvärk" så de kanske är ett tecken på att det är pågång!? vad vet jag! fast å andra sidan har jag haft så flera andra nätter också.. Men inatt var jag tvungen att kliva upp och ta alvedon det har jag aldrig behövt förut!! men just nu är de stilla lugnt i magen! Men men så kan de gå.. hon har ju två dagar på sig :P haha!
Näe nu ska jag gå å se om jag får nå liv i min söta man och sen får vi se vad denna Lördag bjuder på :)


Kommentarer
Postat av: LEna Norgren

Vi väntar också....!

2010-08-21 @ 15:13:04
URL: http://lenasfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0