SaraIdaSofia! -

Måndag!

Hallå där!!
Nu är jag nyss hemkommen från Tessan å Simon, blev attt åka dit ett tag och dricka kaffe och snacka lite skit!! Himla trevligt! Blev också att kika på massa roliga bilder som T samlat på sig genom tiderna.. haha, blev några goa skratt kan jag lova. Dock så när jag fick se alla bilder på simon som nykläckt så gjorde det bara min längtan större efter våran tös! Men de går bra :)
Nu är jag bara hemma och väntar på min man som strax är på g hem skulle jag tro.. Vet dock inte säkert men de
lär ju visa sej ;P Hade tänkt lägga mej i soffan ett slag och känna lugnet :)
Ikväll blir det att åka och kika på fotboll.. Tjejerna spelar mot Sandåkern klockan 8 :) Hoppas på vinst!! Å jag hoppas att regnet kan hålla sig borta mellan 20,00-22,00. Skulle vara vänligt sådär! 

Näe nu väntar el soffa ;D Ha en bra måndag! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0