SaraIdaSofia! -

skrattretande!

Endel saker har en tendens att gå mej på nerverna, i detta fall så slutas man aldrig förvånas!! Tycker så himla synd om en viss person att det är skrämmande.. Ja hade brytit ihop om jag var den personen!
Hur står du ut varje jävla dag!? eller egentligen drabbas ju hela omgivningen men just denna person gör det bra!!

Ingen koll på något, totalt obrydd och helt klart den största egosit jag någonsin träffat.
Lider med omgivningen som måste uthärda detta vansinne varje dag!
Det är mer synd om endel!!
När man tror att allt är påväg till det bättre kommer det alltid ett bakslag och numera är min inställning att det kommer aldrig att bli bra!! Så enkelt är det!!



Imorse klev jag upp med tuppen, sisådär vid 8 tiden =) då blev de frulle och nu har jag vart ute hos mor och far och lämnat Tempo i hundgården med deras boromir!! Mysan är i höglöpen så boromir måste få vara ute själv vilket han inte tycker om så de resulterade i att han satt å yla så grannarna ringde och klagade :p men nu är han tyst och har fått sig en lekkompanjon =)
Nu blir det att bädda ner oss i soffan och kika lite på tv, ska även ta en välbehövlig dusch innan vi beger oss till stan med Tempo! Hoppas bara att min bror kommit hem innan vi ska åka så boromir får komma in =) hehe! Annars blir de väl ett sjujäkla liv när Tempo åker! Men de ska nog lösa sej, är ju ett tag kvar tills vi ska vara i stan! Riktigt fint väder verkar de bli idag också! Inte alls dumt, skulle behövas några fina dagar så att det inte känns som det bara regnat hela sommaren =P

Ha en bra dag! PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0