SaraIdaSofia! -

Still nada!

Fortfarande hur lugnt som helst i magen, inga tecken alls på att något skulle vilja starta!
Men men jag får vänta tålmodigt!! ;P
Idag har jag vart i stan och gjort några ärenden och
sedan åkte vi förbi Britt-Inger och Sven och fikade :) Himla trevligt!
Nu är jag hemma och sitter vid datorn och kollar runt på lite allt möjligt å väntar på att min sambo ska komma hem från Obbola så vi kan äta nå middag! Sen väntar en film och mys ikväll :) Inte illa.. Ska även ta och prata lite allvar med hon i magen å se till att hon pallrar sej ut snart!
Imorgon är de Torsdag och snart är de helg igen, veckorna springer förbi! Kanske är lika bra
om hon tänkt stanna i magen i en vecka till..
Men nu har jag kommit till det där stadiet när jag verkligen är less, är riktigt otymplig nu.
Tar typ en timma att ta mej upp från sängen och en 45 minuter att vända mej från ena sidan till andra i sängen.
Att knyta skorna är otroligt påfrestande och att inte tala om hur obekvämt det är med en FET mage mitt i alltihop!
Jag känner mej som en elefant på 89 år!
japp japp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0