SaraIdaSofia! -

Torsdag!

Hallå där!!
Idag var jag hos barnmorskan och allt gick bara fint!! Så nu håller jag tummarna för att det var sista besöket och att bebbe vill kika ut snart :)
Idag har vi haft en lugn och skön dag på berghem, blev en lång visit med middag och hela kalaset :D himla trevligt!
Nu ligger min man nerbäddad i soffan och jag passar på att snoka runt på datorn :)

Imorgon är de fredag och ännu en helg!! Min mormor ringde mig imorse och sa att hon är så övervänt på bebben nu att hon blir tokig, och funderade hur i tusan jag fick dagarna att gå?!! Men faktum är att dagarna bara rusar förbi!! Alla säger att sista tiden i graviditeten går så frukansvärt sakta, men jag kan inte hålla med. Jag tycker tiden bara rusar förbi och nu har jag alldeles strax avklarat mina 9 månader!
Känns så himla bra!! Dock längtar jag så ofattbart efter våran prinsessa men tiden går då banne mej inte sakta :P

Åter till att det är fredag imorgon, imorgon blir det att åka till vetrinären med Tempo! Ska bli spännande och se hur den där "kemiska" kastreringen fungerar och vad det blir utav våran storskit :) Spännande värre!!
Sen blir det att göra några ärenden och sen blir de grillning på kvällen (om vädret tillåter) 
Sen väntar nog en myshelg och på måndag ska jag få komma till frissan och bli fin i håret sådär lagom innan bebbe kommer =)


Jag jobbar på att få in bilder på bloggen men de går inte så värst bra.. Jag har tappat bort kabeln igen :p Men jag har massa magbilder som kommer så fort jag får in dom på datorn :P
Work in progress!! Ska banne mej ta och leta efter den nu på en gång!! Jappjapp så blir det!
Trevlig helg på er gottfolk! Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0