SaraIdaSofia! -

2010-12-07

Godmorgon!!

Imorse vaknade jag vid 9 av att Sveis var hungrig, sen klev vi upp och jag kokade lite kaffe och sen bäddade vi ner oss i soffan och myste på :) Nu har hon somnat och då smiter jag till datorn :P
Idag blir en lugn dag, ska bara vara hemma och plocka undan och göra de fint!! Ska även slänga igång en tvätt :)
Sen i eftermiddag kommer hon som ska döpa Sveis hit och går igenom dopet med oss :) Himla spännande =)
De är lixom bara 3 dagar kvar!! Är typ nervös :P hoppas Svea är lika snäll som alltid och att hon inte hittar på nå hyss :P haha! näe men de ska nog gå bra!!

Nu ska jag sätta igång med nå nytta, måste ju passa på när lillan sover :P
Ha en bra dag! Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0