SaraIdaSofia! -

Freeedag!

Igår blev de lite knas i mitt huvud.. Klockan 21,05 så kom jag i underfund med att Sveas mat var nästan slut! Hade till ett mål! Å eftersom konsum holmsund stänger 21 så vart jag tvungen att skicka Alexander på IcaMaxi =P oops =P
Men men de gick ju bra de också! När han sen kom hem så såg vi eclipse. Himla bra film!! =)

Äntligen helg! Å de kommer bli en bra helg!!
Idag ska jag städa, för de blev inte av igår, efter att ha slappat i soffan en stund igår så vaknade Sveis och sen var hon vaken och underhöll mej tills vi begav oss till staden =P
Ikväll är de Idolfinalen och vi ska bara smörgåstårta =)
Sen imorgon är Sveas dop! Kommer bli så bra =)
Sen på kvällen fyller Alex farbror 40 så då blir de middagsbjudning!! Inte dumt!!


Nu vill Sveis äta och sen hoppas jag att hon vill ta en tupplur =)
PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0