SaraIdaSofia! -

God Jul!

Nu är det Julafton! Jag kan väl inte påstå att jag hann riktigt som jag hade planerat! Ett tag efter att karln min åkt till staden med sin bror fick jag ett samtal att bilen inte startade, batteriet var stone dead. Så dom hann inte göra ett enda ärende! Bra där! Men jag tror vi kan lösa de ändå =P
Jag har iaf slagit in alla julklapps och julstädat, middagen hos mor och far hann vi med, dock blev Alexander sisådär 1 timma sen men va gör det såhär kring juletid?

Nu är jag hemma och Alex är å jobbar, jag har plockat och donat och försökt få ihop de sista innan imorgon och jag tror de blir bra!
Nu ska jag krypa isäng och imorgon när jag vaknar är det Julafton på rikt :) Inte illa =)
Ha en underbar jul med era nära och kära!
PussÅkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0