SaraIdaSofia! -

morgon!!

Jag är trött!! Ja de är jag! Men jag får nog skylla mej själv, blev sent igår. När älsklingen kom hem fastnade vi framför en film.. Men Svea sov ändå till 9 imorse så jag fick ju sova ett tag iaf =P
Nu ligger jag och lillan i soffan och myser och ser på vinterstudion! Himla mys. 3:e advent är de ockå =P
Bara 12 dagar kvar till jul.. Harregud.. Turligt nog är nästan alla julklappar klara.. Bara lite småfix kvar =P

Idag vet jag inte riktigt va som sker. Ev, kommer Jonas och Verre hit och så far grabbarnagrus ut å kör skoter och jag och verre får tid till att snacka lite skit över en kopp kaffe..
Eller så kanske vi får besök av Viktor, Pernilla, Leo och Alvin.. Denna dag är oklar än så länge =P
Nu ska jag se på tv och ha djupa disskussioner med min dotter!!


Mitt föregående inlägg resulterade i att fel person som tog åt sej =P Du måste sluta tro att alla tycker illa om dej!! Det var inte riktat mot dej =) Ja ibland blir de knas! men men så kan de gå =P
Ha en bra dag! PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0