SaraIdaSofia! -

Onsdag!!

Godmorgon eller godnatt! beror på hur man ser de!!
Sötaste Svea har inatt fått sova hos sin mormor och morfar och jag och min man har hjälpts åt att dela ut tidningen. Vi är nyss hemkomna och ska nu krypa till kojs. Dock är jag rätt piggelin, eller så är jag övertrött! Svårt att säga.. Skulle dock tippa på att jag är så trött så jag blir pigg eftersom vi inte sovit något än!!

Idag onsdag hade vi tänkt försöka ta oss upp i tid för att hinna dona lite i nya lägenheten, so far har vi hunnit måla om hela hallen och lite mer och jag har målat fönsterbrädorna i v-rummet och så har vi tapetserat nästan hela vardagsrummet.. Riktigt grymt fin fondvägg pryder nu vardagsrummet.. Detta blir great må ja säga!
Det vi hade tänkt åstakomma idag är att göra klar vardagsrummet och sätta tillbaka fönsterbrädorna och så ska jag även måla fönsterbrädorna i matsalen. Sen om jag ids ska jag måla garderobsdörrarna och hyllplanen i garderoben..
Sen måste vi också hinna upp till staden.. Julklapparna är inte riktigt klara och jag känner lite smått hur stressen kryper uppåt! Men de ska nog gå bra, de är ju iaf 2 dagar kvar =P haha!!
Näe nu ska vi krypa i säng så vi är vakna när mor och far kommer med våran guldklimp!!
Sovgott!! Pussåkram!!
Ska försöka komma ihåg att ta med kameran imorgon till nya lägenheten så jag kan lägga upp en bild på vårat vardagsrum så ni får se hur de ser ut, sen får jag lägga upp bilder allt eftersom ett rum blir klart. Det är ju ändå 125 kvadratmeter att renovera =P
Nu godnatt eller godmorgon för vissa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0