SaraIdaSofia! -

Tisdag!

Oj, nu har jag vart lite halvslö på att uppdatera men de kan jag berätta beror på att vi har vart i nya lägenheten typ varje dag/kväll och donat på. Börjar iaf likna något nu, hallen är klar, vardagsrummet är klart och matsalen är klar, sovrummet har vi börjat tapetsera men inte ens klar med en vägg.. Sen ska vi bara klura ut vad vi ska hitta på i köket och i duschen. Men de blir nog bra tillslut :)

Nu hade jag tänkt bädda ner mej med lillgumman och låta john blund svänga förbi. Det blir bra. Japp Japp!!
Snart är de nyår och i år blir de en mysig och lugn nyår. Dagen till ära spenderas hos Emil, Tessan, Simon och My!! Himla trevligt tror jag de kommer att bli!!

Sovgott! Pussåkram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0