SaraIdaSofia! -

Torsdag!!

Godkväll!!

Älsklingen har åkt på jobbet och jag och lillan ska strax krypa isäng!
Idag har vi vart i staden och handlat inför morgondagen, så som resten av hela Umeå! Annars har det vart en lugn dag som avslutades med filmmys i soffan :)

Sveis sitter nu i babysittern och hon har kommit på att om man sparkar med ena benet så börjar den gunga, så direkt den står still så sparkar hon 4 gånger så hon får upp ordentlig gung på den, när den sen stannar igen så sparkar hon fart igen. Otroligt söt är hon må jag säga!

Har vart dåligt med bilder nu ett tag men jag kan berätta att de beror på att jag tappat bort kameran. Aj aj.. not good.. Men jag tror att den finns någonstans här. Ja kan bara inte knåpa ut vars jag lagt den =P
Nu kallar sängen!
PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0