SaraIdaSofia! -

Lördag!

jag svek min man inatt och följde inte med han ut i ovädret :( Jag kände mej lite elak men tröttheten tog över! Så när han åkte iväg somnade jag ganska omgående och vaknade inte ens när han kom hem..

Nu har jag nyss klivit upp och min älskling sover ännu, hade kanske tänkt vara gullig och göra frukost på säng för det har jag aldrig gjort åt honom men han har gjort det åt mej så jag måste ta igen lite där :)
Nu sitter jag och ser so you think you can dance. Himla underbart program, jag blir som alldeles glad när jag ser det :) Saknar helt klart att dansa.
Nu ska jag köra igång en maskin och sen bädda ner mej i soffan med en tallrik fil med banan :)
Hoppas ni har en bra helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0