SaraIdaSofia! -

Sepass!

Idag har varit en rolig dag =) jag började dagen med att göra lite nytta å städa :)
Sen väckte jag min otroligt söta pojke och vi begav oss ut till mor och far och rastade deras hundar. Sen åkte vi upp till stan och gjorde några ärenden och älsklingen lämnade lite cv här och där :)
blev också lite handling :) Å en hel del skratt och skämt :D
Sen åkte vi och gjorde ett stopp hos alex far där de blev lite surr innan vi åkte vidare hem och åt middag :)
Nu är Alexander på fotboll och jag är hemma och ser skidor :D
Imorgon blir det jobb så det blir nog en relativt tidig kväll. Väckaren ringer ju 05.00!
Fast jag behöver ju inte ställa något alarm eftersom Alex slutar jobba strax efter 5 så han kommer hem och väcker mej :)
ännu en helg närmar sig och tiden bara rusar iväg! Förövrigt så måste jag säga att alla som skådat min lille mage säger att de är en flicka i magen.
Jag tror dom nästan men Alex är helt övertygad om att de är en liten pöjk därinne =P
Nu ska jag återgå till herrarnas stafett och hoppas på att Sverige kan få sig en medalj! Hejja Hejja!
Sovgott så småningom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0