SaraIdaSofia! -

Tisdag!

idag är jag ledig, vilket resulterade i att jag följde med min man på jobbet inatt! Mysigt mysigt! Så imorse blev de en sovmorgon till typ nyss :) Har dock hunnit vara ut till mor och far och rastat deras hundar och även en svääng förbi coopra och köpa lite frulle :)
Så nu har jag slitit upp min man och nu ska vi ha frukosttime!
Kylan fortsätter att hålla i sig och jag vet väl inte om jag gillar det sådär skarpt.. Hade hellre sett att våren kom förbi =)
Idag blir det nog annars en lugn dag, vi kanske tar oss en tripp till sävar och Alex farmor och farfar.. Vi ska nämligen kolla på en byrå som dom har till övers som då skulle passa jätte bra att framöver förvara barnkläder i =)

men vi får se vars vi tar vägen, skulle egentligen behöva vara hemma och tvätta och städa men de hinns kanske de också? =D
Näe nu ropar min mage efter joghurt och mysli med russin och en himla god macka :)
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0