SaraIdaSofia! -

What a day!

Shit vilket väder det är ute alltså.. Helt gudomligt.. Bäst att pallra sig ut och njuta :)
Igår blev de middagsbjudnings hos oss, Tim och Matilda kom förbi och sen blev de massa spel och skratt.. Jag har nästan träningsvärk i magen idag..
Tack för igår :)
Idag blir det en lugn dag, ska åka förbi Matilda så hon kan klippa mej =D de är banne mej på tiden, minns inte när jag klippte mej sist!!
Men annars är vi oplanerade.
Lär ju bli nå skoter eller en lång promenad med dogsen.
Imorgon är det måndag och veckorna bara flyger iväg, Ledig imorrn så jag skulle tro att jag ska Hjälpa
min söte man inatt! Han kan behöva lite socialtsällskap.. Spec när jag svek honom förra natten;P haha!
Näe nu ska jag väcka min man och se till att vi kommer oss ut i tid.. Solen är ju inte uppe så himla
länge dessa dagar, men vi går mot ljusare tider och de säger nog bara pang sen är
Våren kommen :) 

Ha en underbar dag!
Älskar dej Alexander Lindström!
PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0