SaraIdaSofia! -

sådärja!

Lite dålig uppdatering av mej men så kan det gå!!
Dom senaste dagarna har jag hunnit göra debut på kinamat med en heldag på stan med Theresia, sett snabba cash på bio med min man och min mor och far. Tell the secret för fotbollslaget så nu kanske dom förstår varför jag ej tränar hela tiden.. På tal om träning, de är inte så himla kul att fara på fysträningen längre för jag orkar inte lika mycket som förut å de går ju okej när man är på gymmet men de är inte kul när man är ute ett helt gäng och så orkar man inte som förr... bara trist.. Men men så kan de gå!
Bara att vänja sej antar jag =P Kommer väl förbi lite nu och då ändå :)
Sen har jag hunnit med att ha middagsbjudning, jag och älsklingen har sett nya wallander, vi har hälsat på Alex farmor och farfar, blivit bjudna på middag hos Alex papi mm :) Det är va ni missat =) Men nu ska jag bli lite bättre på att uppdatera!!
Så ligger det till.. Nu är klockan mitt i natten och vi ska krypa i säng, ska upp tidigt imorgon för bilen ska besiktas.. Huvva.. Hoppas de går bra!! =P
Näe Sovgott!!
Puss
lägger upp några bilder, men bara tre för nu orkar jag inge mer =P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0