SaraIdaSofia! -

Saturday!

Idag är de lördag och då bjuds de på middag här hemma hos oss, Emil och Theresia å lille Simon kommer förbi och är dom lyckliga middagsgästerna :) Ikväll blir de inge kött och potatisgratäng utan vi satsar stenhårt på Tacos :)
Idag har vi egentligen ej gjort nå mycket, jag har plockat undan lite och nu är Alex å åk skrillor.. Som tur var fick jag vara hemma.. Not bad :) Jag är ju ingen skridskofantast!! Tycker de är himla tråkigt om jag ska vara ärlig!!
Men strax kommer min man och hämtar mej och då bär de av till Maxi och handla mat :) Sen bli de hem å duscha och sen sätta igång med dinnerplansen :)

Igår blev också en väldigt lugn kväll med film, vi såg G-force!! Himla söt film :)
Förövrigt så är jag himla less att måsta vakna 2-4 ggr per natt, vill sova!! För varje gång jag vaknar så ligger jag vaken typ 30 minuter och de är inte så himla skojjsigt! men men de är ba att gilla läget
;)
Nu ska jag ta och vika in tvätten och sen skulle jag tippa att min lover är här. Tajmning kallas de :)
Ha en underbar Lördagkväll! PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0