SaraIdaSofia! -

shittespommesfrittes!

Åharregud! Idag har jag befunnit mej på jobbet från 06.00-17.00!!! Sjukt slitsamt.. Å att det blåste gjorde inte dagen lättare!! Å det värsta är att imorgon väntar yttligare 10 timmars jobb nere i hamnen.. Hoppas verkligen att det inte blåser som de gjort idag, man blir helt död i huvudet.. Not easy!!
Ska bli sjukt skönt att vara ledig måndag, hoppas faktiskt att jag får vara ledig tisdag också så jag kan få vila ut och bli en människa igen. för nu är jag som en zombie som bara vill gå i ide och sova!!

ikväll blir de myskväll med min underbara pojke! sådana kvällar är guld värda! förövrigt så är jag lycklig! 2010 kommer bli de bästa året någonsin. Jag är så himla kär och glad :)
Nu ska jag hoppa in i duschen så kanske ja kvicknar till en aning :)
Hoppas ni har en trevlig helg!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0