SaraIdaSofia! -

sweet!

Nu är jag hemma efter en lång dag, först jobb och sen lite annat :)
Men nu är jag hemma och känner lugnet och laddar inför morgondagens jobb!!
Snart är ännu en helg här och de ska bli så himla skönt kan jag meddela :)
På fredag hoppas jag att Annie och Tim kommer hit på middag, var ett tag sen man träffa den kvinnan så de skulle som vara kul om de kunde bli av i helgen :) Sen måste jag nog jobba både lördag och söndag :( men de återstår att se hur det blir me de...

Ikväll blir en lugn kväll igen, är som småtrött hela tiden, men de bli väl bättre hoppas jag :) Nu ska jag ta tag i vårat hem. Måste tvätta och städa! Å snart kommer min kar hem och då ska han laga middag! Å ja jag är hungrig :) haha!"
Ska även ta tag i att lägga in lite fina bilder som jag har klickat fram med våran nya kamera :) Men de får bli ett senare projekt för just nu ligger den nere i bilen och jag orkar så inte gå och hämta den :)

PS! Jag gillar vadslagningen och jag ska kämpa för att kvinnan ska vinna! ;P haha!

Puss

Kommentarer
Postat av: Theresia

Hihihih det tycker jag du gör rätt i girl power =)

2010-01-13 @ 21:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0