SaraIdaSofia! -

2010-07-04

Så var ännu en helg förbi!! galet vad fort tiden går ibland!!! Den kan forstätta gå såhär fort tills våran tjej kommit ut sen får de gärna sakta ner en aningens!!

Imorse blev de en ordentlig sovmorgon för min del, vaknade till vid 10 och rastade hundarna sen slummrade jag om och vaknade inte förän halv 2 =P Men de var galet skönt :)
När vi väl var uppe iaf så blev de att städa upp lite här! Så nu är det skinande rent!
Nu har Alexander just åkt till stan för dom har match klockan 4 och jag är på ludden och gör inget speciellt, känner lugnet! =)
Ska inte göra något speciellt förän älsklingens match börjar för då åker jag nog upp till mariehem och kikar på den!! Sen ikväll har jag och min man planerat att baka bullar!! Mums!! Vi är nog det bästa bullteamet som finnes :)

Imorgon är det iaf en ny vecka, men det är ju inte vanliga veckor längre eftersom jag har slutat jobba!
Men hittentills så har då inte tiden gått sekigare bara för att jag är hemma!! Å de är ju bra =) Skulle bli tokig om dom sista veckorna skulle gå i slowmotion!
Näe nu ska jag se om de är något intressant på tv innan jag ska bege mej till staden!
Hoppas ni haft en bra helg! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0