SaraIdaSofia! -

2010-07-06

Godmorgon!

Idag är jag uppe med tuppen (om man jämför med tidigare dagar iaf) Men de är bra!! Det är ju så sjukt fint väder ute att det är galet, så jag tror att det blir att lägga sej en stund på altanen och jobba på brännan!!
Försöker få liv i min man också men han ligger orörlig i sängen och snarkar =P haha! Men men så kan de gå!

Igår blev de godmiddag och sedan åkte vi förbi Alex farmor och farfar och hälsade på! Super trevligt! Sen begav vi oss vidare hemåt och Tim och Matilda kom förbi! Då blev de lite jacuzzi, spel och bullar :) Inte dumt det!
Idag blir det att njuta av solen och kanske åka upp till stan och handla lite! Återstår att se när min sambo tar sig upp bara :P haha!
Ha en underbar dag! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0