SaraIdaSofia! -

2010-07-14

Hallå där!!

Idag var vi uppe med tuppen, 04,00 ringde väckaren och jag följde med min man och kollade på när han workade!! Sen efter så blev de romantisk frulle för två =) haha Himla mys! Sen var vi hos barnmorskan! Gick kanonfint! Bebbens hjärta tickade på och allt såg bara fint ut =) Ligger med huvudet ner också! Toppen.. Dock så har mina blodvärden inte blivit minsta bättre, trots att jag ätit medicin nu i 3 veckor.. Hade faktiskt hoppats på att det skulle ha blivit lite bättre iaf. men men bara att kämpa på med mina tabletter och hoppas att det blivit bättre nästa gång!!
Sen där vid 10 snåret så hände något och vi somnade som två stockar och vaknade inte förän halv 1!! Men de gick bra det med!!

Har vart med Tempo till vetrinären idag, fick något nytt foder att pröva för hans päls och även ett shampoo som tydligen ska göra susen, ska duscha honom två gånger i veckan tills vi märkt att det blivit bättre.. Återstår att se om det blir det!! Sjukligt dyrt foder iaf! Men men så kan de gå!
Sen har vi vart i Obbola och skruvat i bilen och sen vart vi bjudna på Jordgubbar, glass och chokladsås hos Bodil och Micke.. Riktigt mumsigt!!
Nu sitter jag ute på balkongen (för jag håller på att brinna upp) och kikar på datorn. Riktigt skönt väder ute =)
Älsklingen börjar jobba 3 så de blir nog ingen sömn för honom ikväll utan de blir nog att he på en film snart!
Ha en bra Onsdag! PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0