SaraIdaSofia! -

2010-07-21

Hallå!!

Idag har vi vart i stan och gjort några ärenden, hittade 2 fina tavlor och en "text" carpediem som åker upp på väggarna här hemma!! Himla fint om jag får säga de själv =)
Dock hann vi inte vara klart i stan för jag blev halvdålig och fick otroligt jobbiga sammandragningar och en ilande värk i magen. Inte kul. Sen kändes de som att jag skulle spy!! Så de ända jag kunde tänka på var att få komma hem till sängen!!
Väl hemma så bänkade jag mej i sängen i 2 timmar.. fick sova litegranna men vaknade till hela tiden av ett stort obehag i magen. Men men sen vid 4 snåret så kom mormor förbi. Fick en himla fin lite större blomma som gör sej perfekt på golvet och så fick vi även en jordgubbsplanta =) Inte dumt, riktigt goda jordisar faktiskt!!

Nu ska vi äta middag och sen får vi se om vi åker och kikar på lite fotboll!! Annars blir de nog en lugn kväll.. Mår fortfarande lite pyton!! Tur att de finns alvedon, dock är dom slut nu! Men jag får åka och köpa nya :)
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0